با ثبت آگهی ستاره دار ویژه بهتر دیده شوید و مشتریان جدید بدست بیاورید

در تهران ، تهرانه ، بازار تهران ، تهران تبلیغ ، نیازمندی تهران مجازی

شرکت نیلپر

شرکت نیلپر

  •   phone
  • email
  •    تهران (مناطق) تهران
  • مربوط به خانه وسایل و تزئینات خانه پرده و رومیزی
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
  • شهرک غرب خیابان سپهر گلرخ غربی پ111 02182750

فعاليت های نيلپر با ورود رايانه به صورت گسترده و به تبع، تجهيزات آن از جمله صندلي ويژه رايانه در سال 1371 آغاز شدند. بازار درحال گسترش رايانه، تواناييهاي فني از جمله قالب سازي و شم اقتصادي، بنيانگذار نيلپر را بر آن داشت تا به سمت توليد اين نوع صندلي گام برداردفعاليت توليدي نيلپر با ساخت و مونتاژ قطعات صندلي در زيرزمين يك نمايشگاه با مساحت حدود 120 متر مربع، در خيابان فلسطين شکل گرفت. اين فرآيند، يعني از زماني كه صندلي نمونه خريداري شد تا آغاز توليد 2 سال(1371-1373) به طول انجاميد. در سال 1373 شركت نيلپر به صورت رسمي به ثبت رسيد.

   بعد از مدتي، به علت رونق فعاليت و نيز محدود بودن فضا، كارگاه به مكاني با مساحت 250 متر در سه ‌راه آذري منتقل شدپس از حدود يك سال توليد در كارگاه آذري، زميني به مساحت1200 متر در چهاردانگه خريداري شد و كار ادامه يافتاقبال فراوان بازار به محصولات نيلپر و نياز به بالا بردن ظرفيت، نشاندهندة درك و پيش ‌بيني درست مديريت در سال 1371 از نياز آيندة بازار بود. تا سال1380 فعاليت نيلپر بيشتر به صورت سنتي انجام مي‌شد و مديريت مجموعه عمدتاً با خود سهامداران نيلپر بود.بالا بودن ظرفيت توليد و مسائل پيش آمده در آن زمان، اين امر را مبرهن ساخت که به منظور حفظ و ارتقاي جايگاه نيلپر، نياز به مديريت علمي و مدرن در مجموعه ضروري است. با توجه به رويکرد هميشگي نيلپر که ارتقاي سطح کيفي و کمي محصولات و نظام فعاليت هاي خود بود، جستجوهاي فراواني جهت يافتن مشاوري کارآمد انجام شد و سرانجام شرکت مديران 21 که سابقه اي برجسته در زمينه مديريت علمي داشتند، انتخاب و وارد کادر مديريتي مجموعه شدند.

   به منظور توسعه فعاليت ها و حرکت به سمت توليد صنعتي، سازماندهي جديدي در نيلپر صورت گرفت. اين سازماندهي، تحقق ديدگاه توسعه‌اي كه مد نظر مجموعه بود را امکان‌پذير مي‌کردبراي اين منظور، واحدهاي جديدي از جمله طراحي و مهندسي صنايع، شكل گرفتنددر سال 1381 عمدة تمركز شركت نيلپر بر روي اصلاح و توسعه‌ سيستم‌ها بوداز سال 1381 به بعد، به تدريج اين شركت، آموزش‌هاي وسيعي را در موضوعات مختلف، آغاز كردبا پشت سر گذاشتن اين آموزش‌ها، از سال 1382، نيلپر به دانش مديريت استراتژيك احاطه يافت و واحدهاي شركت، استراتژي هاي مشخص و مدوني را به کار بردند. به تدريج در آن سال، محل توليد با كمك و هم فكري مشاورين، تغيير يافت و كارخانة وسيع و مجهزي در شهرك بهارستان، تأسيس شدبه اين ترتيب، از يك مكان با مساحت حدودي2000 متر مربع، به كارخانه‌اي با وسعت 36000 متر مربع با حدود 5000 متر مربع سوله، نقل مكان انجام شددر کليه امور مرتبط به اين انتقال، اعم از مكانيابي و تأسيس كارخانه، اصول علمي مورد تأكيد مشاوران در نظر گرفته شد.

   با وجود اين پيشرفتها و افزايش در توليد و فروش، شرکت با معضلي جدي روبرو شد. وجود مشکلات کيفي و تحويل قطعات از طرف تامين کنندگان، عليرغم پيگيريها، آموزشها و ارائه تسهيلات متنوع، تامين کنندگان موفق به تحويل به موقع و با کيفيت قطعات مورد انتظار نيلپر نشدندبا توجه به تاکيدات فراوان از جانب مشاوران به شرکت و توصيه در زمينه تسلط بر زنجيره تامين کنندگان، با تلاش فراوان كارخانة بزرگ، مجهز و مدرن به مساحت 40000 مترمربع در شهرك صنعتي پرند، طراحي و ساخته شد و تمام امكانات مورد نياز، در آن پيش‌بيني گرديد. در سال 1387، کارخانه نيلپر از شهرک بهارستان کرج به شهرك صنعتي پرند منتقل شد.

   شرکت نيلپر هم‌ اکنون تنها شركت توليدكنندة صندلي در ايران است كه درصد بسيار زيادي از قطعات اوليه را در داخل مجموعه شرکت توليد مي کند. هدف اصلي اين سرمايه‌گذاري گسترده، افزايش كيفيت محصول، ارتقاي توانايي طراحي و كاهش قيمت تمام شده با رويکرد جلب رضايت بيشتر مشتريان است. تفاوتهاي اصلي شركت نيلپر و ساير رقبا را مي‌توان در قالب موارد زير بيان نمود:

  •    رويکرد نيلپر جهت تامين نياز بازار بهره گيري از تجهيزات مدرن بوده و در تمامي ارکان سازمان رويکرد توليد صنعتي مورد نظر قرار گرفته است.
  •    جلب رضايت مشتريان، افزايش ميزان رضايت مندي آنها با افزايش کيفيت محصول و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به کليه مصرف کنندگان، همواره يکي از آرمان هاي شرکت نيلپر بوده است.
  •    افزايش کيفيت و راحتي محصولات فعلي با بهره گيري از نظرات ارزشمند مشتريان و مشاورين زبده به عنوان يکي از فعاليت هاي اصلي واحد طراحي نيلپر در نظر گرفته شده است.
  •    برقراري سيستم جامع طراحي محصول با رويکردي دانش محور و در نظر گرفتن کليه الزامات مورد نياز کاربران، به برتري چشمگير کيفيت کاربري محصولات نيلپر منجر شده است.
  •    گسترش بازار محصولات از صندلي اداري به بازارهاي آموزشي، خانگي، رستوراني و ارائه محصولات در بازار مبل خانگي از ديگر امتيازات اين شرکت است و در نهايت استقرار سيستم جامع مديريت استراتژيک و پايبندي به اجراي کامل آن در جهت استمرار نظام جامع مديريت در کليه ارکان سازمان، اين شرکت را ممتاز مي کند.
ثبت آگهی رایگان